شنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۸

مارو چی فرض کردی؟!


یه روز فیلم ندا میشه اول فرداش عکس روی پشت بوم سه زن مبارز الله گو و پس فرداش عکس زیر پل کالج!
بالا غیرتا" خجالت بکشین دیگه.
مردم ایران نیازی به این ندارن که فلان عکس و بهمان فیلمشون بره اول شه مردم ایران میخوان صداشون برسونن که جواب بگیرن نه اینکه گلوی خودشون پاره کنن و ببینن اونور هرکی یه کیسه باز کرده و مشت مشت داره از ویرانه ی ما غنیمت جمع می کنه!
آقاجون ادب حکم می کنه خوردین یه تشکر خشک و خالی پشت بندش بگین!
اون پشت مشتا میشینین با هم دو دو تا چهارتا می کنید غافل از اینکه خبر ندارین این دو دو تای شما هر عددیه غیر 4 و میشینین واسه هم تقسیم می کنید و این مال من اون مال تو می کنید!
عزیزان کار شما مثه این میمونه:
چند نفر صاحب یه قصر مجللن و 1نفر با چنتا نوچه و اوباش میاد توو خونه و تفنگ میذاره رو پیشونیه صاحب خونه و می گه صدات در نمیاد اینجا فعلا" مال ماست!
بعدش میره جنسای اون خونه که همش به اسم صاحب خونس رو میذاره واسه فروش اونم توو حراجی بالای 99.99%!!!
خب حالا یه سری که به خیال خودشون خیلی با هوشن میان واسه معامله و وانت وانت جنس جمع می کنن میبرن.
حالا وقتی اجناس اون خونه همش فروخته بشه این آغاهه که تفنگ داشت بذاره بره که صاحب خونه نمیشینه نگاه کنه جنسایی که به اسمشه دست این و اون باشه.

فراموش نکنید که اینایی که دارین توو معاملات میبرین واسه خودتون به اسم این ملته و نه این حکومت که حکم اون آغاهه که تفنگ دستشه رو داره!
و یه روزی که این قصر به صاحبانش برگشت ،صاحبانش تا پیاله ملامین به ظاهر بی ارزشی که به ناحق و زوری از خونشون خارج شده رو از حلقوم تک تک خریدارانی که ازشون حمایت نکردن و دست بوس آغا تفنگیه شدن بیرون می کشه.

فراموش نکنید که زمان داره خیلی سریع می گذره و صاحب قصر داره قصرش پس می گیره و به جای مدال چسبوندن به 4تا فیلم و عکس دست به کار شید.

جمعه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۸

معرفی نرم افزار فیل*تر*شکن Traffic Compressor

اين وژن بهترين ورژن هست و داراي كرك مي باشد
کسانی که کار کردن با این برنامه میدونن که این برنامه در زمان هایی که شدت فیل*تر*ینگ افزایش پیدا می کنه خیلی خوب جواب میده.
عکسهای آموزشی و کرک به همراه فایل هست.
منبع: no-filter

لینک دانلود